VW Caddy Alltrack

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

/ 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

10 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

11 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

12 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

13 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

14 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

15 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

16 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

17 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

18 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

19 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

20 / 20Crossover w skórze kombivana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukasz kombivana na każde warunki? Volkswagen przygotował kolejne wcielenie Alltracka, tym razem na bazie popularnego Caddy. W opcji ma napęd na cztery koła, jego wygląd wzbogacają dekoracyjno-ochronne elementy, a pod maską znajdziemy sprawdzoną technologię stosowaną z pozostałych modelach koncernu. Taka wersja nigdy nie stanie się bestsellerem, ale stanowi ciekawą alternatywę dla rosnących w siłę crossoverów.

Dla kogo stworzono Caddy Alltrack? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Przyda się firmom, które na swej codziennej drodze spotykają wiele nierówności, błota, czy kolein. Niemiecki kombivan poradzi sobie z piaszczystą nawierzchnią i kopnym śniegiem. Do tego wygląda całkiem atrakcyjnie, jak na auto o dostawczym rodowodzie. Wersja o podwyższonych możliwościach terenowych jest dostępna jako furgon i osoby Trendline. W standardzie dostaniemy 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne osłony nadkoli i progów, a także wykonane z tworzywa osłony podwozia. Na liście opcji znajdziemy przyciemnione szyby boczne, biksenonowe reflektory z diodami do jazdy dziennej, jak również relingi i przesuwne drzwi z dwóch stron nadwozia.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3