VW Amarok 2.0 Bi-TDI Ultimate

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

/ 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

10 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

11 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

12 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

13 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

14 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

15 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

16 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

17 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

18 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

19 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

20 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

21 / 21Pickup na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze dekadę temu były to auta na wskroś użytkowe. Klient staje się jednak coraz bardziej wymagający, więc i pickapy przechodzą metamorfozę. Amarok w bogatej specyfikacji Ultimate łączy w sobie zalety auta osobowego jak i SUV-a. Ma 180 KM, skuteczny napęd na cztery koła i prześwit umożliwiający swobodną jazdę w wymagającym terenie.

Ulgi podatkowe sprawiły, że 5 lat temu rynek pickupów mocno zyskał na wartości. Dziś kupują je ludzie potrzebujący uniwersalnego pojazdu mogącego sprostać eksploatacji nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Amarok weźmie na pokład 800 kilogramów ładunku, a dzięki niezłej zwrotności, 518-centymetrowym nadwoziem da się sprawnie manewrować w mieście. Wersję Ultimate wzbogacono o biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, szereg srebrnych elementów, a także chromowane rury nad przestrzenią bagażową i przy progach. Całości dopełniają 19-calowe polerowane obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 255/55.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne