Volvo XC60 D5 AWD:

XC60 to bezsprzecznie jeden z bardziej udanych marketingowo pomysłów Volvo ostatnich lat. W dobie ogromnej popularności BMW X3 i Audi Q5, szwedzki producent nie mógł zostawić wolnego miejsca w segmencie SUV-ów

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

10 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

11 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

12 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

13 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

14 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

15 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

16 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

17 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

18 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

19 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

20 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

21 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

22 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025