Volvo XC60 D5 AWD:

XC60 to bezsprzecznie jeden z bardziej udanych marketingowo pomysłów Volvo ostatnich lat. W dobie ogromnej popularności BMW X3 i Audi Q5, szwedzki producent nie mógł zostawić wolnego miejsca w segmencie SUV-ów

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

/ 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

10 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

11 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

12 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

13 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

14 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

15 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

16 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

17 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

18 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

19 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

20 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

21 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

22 / 22W służbie komfortu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

XC90 ma już siwą brodę, a w palecie brakowało powiewu świeżości. O tym, jak ważny był to model, może świadczyć stworzenie specjalnego internetowego kanału telewizyjnego promującego właśnie bezpośredniego konkurenta Mercedesa GLK. W zeszłym roku auto doczekało się pierwszego liftingu, mającego wzmocnić jego pozycję na Starym Kontynencie. Nieznacznie zmieniła się stylizacja, pojawił się nowy diesel i kilka gadżetów podnoszących komfort codziennej eksploatacji.

Najnowsze wcielenie XC60 poznamy po LED-owym oświetlenie do jazdy dziennej wkomponowanym w przedni zderzak, delikatnie przeprojektowany kształt reflektorów oraz atrapy chłodnicy. W ofercie są dostępne także nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Osadzone na 20-calowych kołach Volvo w kolorze czekolady wygląda co najmniej atrakcyjnie. Dobrego efektu dopełniają relingi utrzymane w srebrnej tonacji, a także szereg listew ozdobnych w tym samym kolorze. Plastikowe osłony imitujące rasowy pakiet off-roadowy służą jedynie jako dekoracje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zapędzi się w bardziej wymagający teren. Mimo, że standardowo mamy do dyspozycji 23-centymetrowy prześwit i opcjonalny napęd na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka