Volvo XC60 D5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

10 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

11 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

12 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

13 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

14 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

15 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

16 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka