Volvo XC60 D5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

/ 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

10 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

11 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

12 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

13 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

14 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

15 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

16 / 16Szwedzki przebój

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym światku większość marek kojarzy się nierozerwalnie z pewną charakterystyczną cechą, stanowiącą swoisty wyróżnik na tle konkurencji. Mercedesy sprzed lat słynęły z trwałości i komfortu, zaś auta autorstwa BMW cechowały się i robią to nadal, sportową charakterystyką. Wśród plejady producentów niecodziennym podejściem wyróżniają się Szwedzi, stawiający bezpieczeństwo ponad wszystko.

Przed erą wszechobecnej elektroniki zmyślni Skandynawowie dopracowali do perfekcji systemy biernego bezpieczeństwa ze strefami zgniotu na czele. Dziś korzystając z dobrodziejstwa technicznych nowinek inżynierowie Volvo zadziwiają świat armią elektronicznych wspomagaczy. Troska o bezpieczeństwo wsparta nieustępującą modą na wszelkiej maści SUV`y, skłoniła szwedzką markę do wprowadzenia w 2008 roku do oferty mniejszego brata flagowego XC90, obdarzonego rzecz jasna wspomnianymi udogodnieniami.

Volvo XC60 przebojem wdarło się do klasy reprezentowanej przez BMW X3 i spółkę, zdobywając sporą część rynku. Duża popularność, także nad Wisłą, przyczynia się do mnogości dostępnych ofert - także tych salonowych z pierwszej ręki. Decydując się na egzemplarz o niewiadomej przeszłości, musimy liczyć się z tym, że trafić możemy na przysłowiową powypadkową minę wymagającą niekończących się inwestycji. Pewnym, lecz kosztownym źródłem są autoryzowani dilerzy uczestniczący w programie Volvo Selekt.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy