Volvo V40 R-Design

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hot hatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

10 / 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

11 / 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

12 / 12Praktyczny sportowiec ze Szwecji

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentuje w Paryżu nowego hothatcha - model V40 R-Design z silnikiem T5 o mocy 254 KM.

Samochód wyróżnia się na tle swoich "pospolitych braci" metalową kratą osłony chłodnicy, sportowym dyfuzorem, podwójna końcówką układu wydechowego, pięcioramiennymi obręczami kół w rozmiarze 17 lub 18 cali oraz nowym kolorem lakieru o nazwie Rebel Blue.

Nowością wewnątrz jest jasnoniebieskie podświetlenie cyfrowych zegarów w tablicy przyrządów. Zmiany obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, hamulec ręczny oraz sportowe pedały. Z kolei tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Sportowy charakter modelu R-Design podkreśla także czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.

Co ciekawe, wersję R-Design można zestawić nie tylko z najmocniejszym benzynowym silnikiem pięciocylindrowym T5 o mocy 254 KM, ale ze wszystkimi jednostkami dostępnymi dla nowego Volvo V40. Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone w stosunku do podwozia dynamicznego o 10 mm.

Nowe Volvo V40 R-Design będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których oferowana jest standardowa odmiana modelu.

(źródło: Mototarget.pl)

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025