Trwa ładowanie...

Volkswagen z nagrodą za wizerunek

Volkswagen z nagrodą za wizerunekŹródło: zdjęcie producenta
d6y8xdh
d6y8xdh

Volkswagen zdobył nagrodę „Dax 30 Reputation Awart”. Jest ona przyznawana niemieckim firmom z najlepszym wizerunkiem, które są notowane na giełdzie.

Wyróżnienie jest pokłosiem analizy Instytutu Studiów nad Mediami – Media Tenor International. Szwajcarscy eksperci sprawdzili w ciągu 12 miesięcy 87 000 informacji z 50 światowych mediów prasowych, radiowych i telewizyjnych. Pod uwagę wzięli 12 kryteriów – od częstotliwości ukazywania się informacji, poprzez obecność w środkach przekazu prezesa zarządu po różnorodność tematów.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Volkswagen wyróżnił się przede wszystkim w kategorii ogólnego postrzegania, wydźwięku publikowanych testów oraz różnorodność tematów. Koncern zyskał uznanie m.in. za sposób informowania o sprawach personalnych oraz za aktywność w różnych obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu.

- Media cyfrowe powodują, że ludzie w zupełnie inny sposób budują swoją opinię na różne tematy, inaczej podejmują decyzje zakupowe. Przykładowo, w przyszłości dla coraz większej liczby ludzi będzie miało znaczenie, że to właśnie ich marka wiarygodnie angażuje się w sprawy społeczne. To, czy firma potrafi sprostać wyzwaniom w tej dziedzinie jest dla klientów, pracowników i innych zainteresowanych równie ważne, jak jakość jej produktów czy stabilność miejsc pracy. Dlatego też utworzyliśmy specjalny zespół ekspertów ds. komunikacji w zakresie społecznej stabilizacji biznesu – powiedział Stephan Gruhsem z Volkswagena.

Wyróżnienie zostało wręczone w Wiedniu podczas konferencji Agenda Setting 2015.

Źródło: Volkswagen

ll/moto.wp.pl

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj