Volkswagen zdobył nagrodę „Dax 30 Reputation Awart”. Jest ona przyznawana niemieckim firmom z najlepszym wizerunkiem, które są notowane na giełdzie.
Wyróżnienie jest pokłosiem analizy Instytutu Studiów nad Mediami – Media Tenor International. Szwajcarscy eksperci sprawdzili w ciągu 12 miesięcy 87 000 informacji z 50 światowych mediów prasowych, radiowych i telewizyjnych. Pod uwagę wzięli 12 kryteriów – od częstotliwości ukazywania się informacji, poprzez obecność w środkach przekazu prezesa zarządu po różnorodność tematów.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Volkswagen wyróżnił się przede wszystkim w kategorii ogólnego postrzegania, wydźwięku publikowanych testów oraz różnorodność tematów. Koncern zyskał uznanie m.in. za sposób informowania o sprawach personalnych oraz za aktywność w różnych obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Media cyfrowe powodują, że ludzie w zupełnie inny sposób budują swoją opinię na różne tematy, inaczej podejmują decyzje zakupowe. Przykładowo, w przyszłości dla coraz większej liczby ludzi będzie miało znaczenie, że to właśnie ich marka wiarygodnie angażuje się w sprawy społeczne. To, czy firma potrafi sprostać wyzwaniom w tej dziedzinie jest dla klientów, pracowników i innych zainteresowanych równie ważne, jak jakość jej produktów czy stabilność miejsc pracy. Dlatego też utworzyliśmy specjalny zespół ekspertów ds. komunikacji w zakresie społecznej stabilizacji biznesu – powiedział Stephan Gruhsem z Volkswagena.
Wyróżnienie zostało wręczone w Wiedniu podczas konferencji Agenda Setting 2015.
Źródło: Volkswagen
ll/moto.wp.pl