Volkswagen T1 

None

Obraz

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

/ 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

10 / 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

11 / 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

12 / 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

13 / 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

14 / 14Zielony kwiat

Obraz
© Bartek Hławka

DANE&FAKTY: MODEL: Typ2 T1 (Typ 2 oznacza Transportera, a T1 oznacza jego pierwszą wersję)
ROCZNIK: 1966
SILNIK: 1500 ccm, swap na 6-cylindrowy od Porsche 911 2,2 ccm
MOC: *148 KM
*
ZAWIESZENIE:
regulowane, zamiennik do T1
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
KOŁA: *zaadaptowane z Porsche 911 Fuchs 15 cali; przednie: felgi 4,5-calowe, opony 145/65R15; tylne 6-calowe obręcze, opony 185/65R15
*
WNĘTRZE:
zaadaptowana kanapa od młodszego modelu Transportera
AUDIO: *głośniki JBL GTO, radio ALPINE CDE-9882Ri
*
PODZIĘKOWANIA:
dla wszystkich, którzy pomogli przy realizacji mojego projektu, a w szczególności dla chłopaków z Inowrocławia, Bydgoszczy i Poznania

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro