Volkswagen Scirocco FL 

Sposobów na poznanie smaku sportu w palecie VW jest coraz więcej. Wszystko zaczęło się od Golfa GTI, ale niedługo później dołączył do oferty dynamicznie zaprojektowany Scirocco, a później niedoceniony przez rynek Corrado

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

/ 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

10 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

11 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

12 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

13 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

14 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

15 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

16 / 16Lepszy niż GTI?

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Rzadko, ale wciąż, na ulicach można zobaczyć pierwszą generację Scirocco. Dobrze utrzymane egzemplarze potrafią oczarować i przywołać miłe wspomnienia z przeszłości. Sylwetka trzeciego wcielenia też wygląda atrakcyjnie, zwłaszcza przy konserwatywnym Golfie, ale trudno powiedzieć, czy stanie się takim klasykiem, jak pierwowzór. Od 2008 portugalska fabryka w Palmeli wyprodukowała ponad 212 000 sportowych Volkswagenów Scirocco. Przez sześć lat obecności na rynku auto przechodziło jedynie dyskretne modernizacje, ledwie zauważalne gołym okiem. W końcu jednak nawet najbardziej udane konstrukcje muszą przejść lifting. Z zewnątrz nie dostrzeżemy zbyt wielu zmian. W przedniej części zadomowił się nieco większy grill, delikatnie przeprofilowane zderzaki i kilka nowych lakierów nadwozia. Nowy model poznamy po LED-ach do jazdy dziennej zgrabnie wkomponowanych w reflektory.

Scirocco oparte na płycie podłogowej Golfa VI, w najtańszej wersji z 1,4 TSI kosztuje 82 690 złotych. Za rozsądnie wyposażony egzemplarz 2,0 TSI przyjdzie nam zapłacić około 120 tysięcy. Wśród bezpośrednich rynkowych rywali, należy upatrywać Astrę GTC i Megane Coupe. Renault okaże się nieznacznie tańsze, ale to Volkswagen wyznacza standardy trakcyjne w tym segmencie. Czy jest jednak lepszy od Golfa GTI? Klasyczny kompakt, zwłaszcza w pakiecie Performance, lepiej się prowadzi i ma szperę mechaniczną. Scirocco przekonują nieszablonową stylizacją i drzwiami bez ramek. Wybór należy więc do Was.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy