Volkswagen Polo

Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

/ 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

10 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

11 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

12 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

13 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

14 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

15 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

16 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

17 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

18 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

19 / 19Bo liczy się wnętrze

Obraz
© WP.PL

Polo uchodzi za jednego z bardziej konserwatywnych przedstawicieli swojej klasy. Mimo to, od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce segmentu B w Europie, oferując klientowi kilka wersji silnikowych i szereg dodatków, które dotychczas uchodziły za luksusowe nawet w klasie aut kompaktowych. Teraz nadchodzi nowe. Mocno zmodernizowany Volkswagen oparty w znacznej mierze na poprzedniku kusi wieloma udogodnieniami z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także oszczędniejszymi i bardziej dynamicznymi jednostkami napędowymi. Jego wygląd pozostał niemal bez zmian.

Paletę jednostek napędowych otwiera znany z Up! litrowy silnik występujący w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 koni mechanicznych. To propozycja tylko do miasta i dojazdy na działkę z mniejszym obciążeniem. Dla bardziej wymagających klientów czeka turbodoładowany 1,2 TSI i 1,4 TDI. Najmocniejszy obecnie motor 1,2 TSI rozwija 110 KM i gwarantuje najlepsze wartości przyspieszeń. Może współpracować z manualną przekładnią o 6 stopniach lub 7-biegowym DSG.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka