Volkswagen New Beetle

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

/ 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

10 / 10Legenda na co dzień

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeszło 21 milionów wyprodukowanych egzemplarzy w różnych wersjach w latach 1938-2003, stanowią najlepszą rekomendację dla dziadka wszystkich Volkswagenów. W 1998 roku włodarze koncernu podjęli decyzję o wypuszczeniu jego nowej, współczesnej interpretacji. Tym razem cele postawione przed spadkobiercą legendy były zupełnie inne, New Beetle miał być autem stylowym, opartym na sprawdzonej technice.

Od początku projektu nie brano pod uwagę umieszczenia przeciwsobnego silnika za tylną osią, z tego tytułu jedynym łącznikiem z protoplastą był design. New Beetle na tle Golfa IV czy Passata B5 prezentował się dużo ciekawiej. Dynamiczne przetłoczenia wspomagane wszechobecnymi obłościami udowadniały, że Niemcy też potrafią rysować urodziwe samochody. Wydatne, zaokrąglone błotniki oraz dach i okrągłe reflektory, nawet motoryzacyjnemu ignorantowi przywiodą na myśl legendarnego Garbusa.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne