Volkswagen I.D.: następca Golfa

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada samochód, który powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Obraz
Źródło zdjęć: © Juliusz Szalek

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

/ 7Samochód przyszłości

Obraz
© Juliusz Szalek

Najważniejszą paryską premierą Volkswagena nie jest żaden model produkcyjny, a koncept. Samochód nazwany I.D. zdaniem niemieckiej marki zapowiada auto, które powtórzy sukces Garbusa i Golfa.

Volkswagen I.D. to przede wszystkim samochód elektryczny o zasięgu aż 600 km. Do tego jego moc wynosi aż 170 KM, a zatem, przynajmniej model koncepcyjny, będzie nie tylko ekologiczny, ale też szybki. Co prawda I.D. jest zapowiedzią całej serii elektrycznych samochodów, a nie konkretnego auta, ale już Volkswagen obiecuje wiele.

Według przedstawicieli niemieckiej marki produkcyjny model będzie tak ważny i popularny, jak wcześniej Garbus i Golf. Ile ma kosztować nowy popularny Volkswagen? Jak zapowiadają przedstawiciele firmy - tyle co Golf. Jednak nie jego podstawowa wersja, a dużo mocniejsza i lepiej wyposażona, a to oznacza, że I.D. nie będzie szczególnie tani.

O tym, czy Volkswagenowi uda się zrealizować plany, przekonamy się stosunkowo niedługo. Niemiecka marka zapowiada, że wersja produkcyjna pojawi się już w 2020 r. Model I.D. to jednak coś więcej – jest to koncept samochodu autonomicznego (z kierownicą chowającą się w kokpicie). W ten sposób Volkswagen zaznacza, że również on pracuje nad taką technologią, ale jej debiutu w autach seryjnych nie należy spodziewać się przed 2025 rokiem.

Koncepcyjny samochód Volkswagena producent prezentuje podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.
sj

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy