Volkswagen Golf R Variant
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.
300-konne kombi
Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).
300-konne kombi
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.
300-konne kombi
O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.
300-konne kombi
Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.
300-konne kombi
Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.
300-konne kombi
Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).
300-konne kombi
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.
300-konne kombi
O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.
300-konne kombi
Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.
300-konne kombi
Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.
300-konne kombi
Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).
300-konne kombi
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.
300-konne kombi
O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.
300-konne kombi
Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.
300-konne kombi
Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.
300-konne kombi
Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).
300-konne kombi
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.
300-konne kombi
O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.
300-konne kombi
Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.
300-konne kombi
Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.
300-konne kombi
Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).
300-konne kombi
Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.