Volkswagen Golf R Variant

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

10 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

11 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

12 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

13 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

14 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

15 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

16 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

17 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

18 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

19 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

20 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

21 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

22 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro