Volkswagen Golf R Variant

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

/ 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

10 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

11 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

12 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

13 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

14 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

15 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

16 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

17 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

18 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

O efektywności czterocylindrowego silnika turbo Golfa R Varianta świadczy zużycie paliwa: średnio ta najbardziej sportowa wersja kombi spala tylko 7,0 l/100 km.

19 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Poruszający się na 18-calowych obręczach ze stopu metali lekkich Cadiz Golf R Variant do słupków B wygląda jak hatchback. Modyfikacje przeprowadzone w tylnej części nadwozia tworzą charakterystyczny design wersji kombi. Różni się od "normalnego" Golfa Varianta nowym zderzakiem w stylu wersji "R", czarnym, błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami rur wydechowych, tzw. "aero-flaps" przy słupkach D oraz diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej.

20 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni wymagania zarówno osób transportujących duży sprzęt rekreacyjny lub sportowy, jak i całych rodzin. Z bagażnikiem o pojemności od 605 do 1620 litrów jest jednym z najbardziej wszechstronnych kompaktowych aut sportowych na rynku. We wnętrzu, na pasażerów Golfa R Varianta czekają sportowe fotele obszyte tkaniną i Alcantarą, błękitne oświetlenie oraz specjalne wykończenie, imitujące włókno węglowe.

21 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Volkswagen Golf Variant znalazł już ponad dwa miliony nabywców. Jest jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych kombi. Najnowsza generacja bestsellerowego modelu doczekała się trzech odmian specjalnych: Alltrack, GTD i R. Wszystkie powstają na bazie modułowej platformy podłogowej dla samochodów z silnikami montowanymi poprzecznie (MQB).

22 / 22300-konne kombi

Obraz
© WP.PL

Po raz pierwszy od debiutu Golfa R w 2002 roku (Golf R32), pojawia się model tej serii w wersji kombi. Golf R Variant rozwija 300 KM, a moment obrotowy 380 Nm, generowany przez silnik z turbodoładowaniem jest przenoszony przez stały napęd 4MOTION na wszystkie koła. W wyposażeniu znalazła się też 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. O dobrą dynamikę dba sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością dezaktywacji na torze wyścigowym. Golf R Variant przyspiesza do 80 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a do 100 km/h w 5,1 sekundy. Jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury