Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Niemiecki producent w Genewie pokaże najmocniejszy kabriolet na bazie popularnego hatchbacka

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy