Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Niemiecki producent w Genewie pokaże najmocniejszy kabriolet na bazie popularnego hatchbacka

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

/ 9Najmocniejszy Golf bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w czerwcu w Worthersee samochód miał być jedynie ciekawostką, która nie trafi do produkcji. Volkswagen ma jednak inny plan i w Genewie pokaże Golfa GTI Cabriolet, który trafi do salonów.

Pod maską znajdzie się 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l współpracujący z 6-biegową skrzynią manualna lub dwusprzęgłową DSG. Jednostka napędowa produkuje 210 KM i 280 Nm dostępnych w przedziale 1700-5300 obr./min. Dzięki temu GTI bez dachu osiąga 100 km/h w 7,3 s i rozpędza się do 236 km/h.

Nowy kabriolet otrzyma wszystkie elementy stylistyczne znane z Golfa GTI w nadwoziu hatchback - zmieniona zostanie osłona chłodnicy, a z tyłu dodany dyfuzor. Wszystko to ma pozwolić kierowcy na cieszenie się niebem nad głową i osiągami znanymi z hot-hatcha.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka