Volkswagen Golf GTE

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

/ 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

10 / 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

11 / 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

12 / 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

13 / 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

14 / 14Hybrydowy hot-hatch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Nowy Golf jest napędzany dwoma silnikami - benzynowym 1,4 TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (150 KM) oraz elektrycznym o mocy 102 KM. Jest to mocniejsza wersja zespołu napędowego znanego z hybrydowej Jetty. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm, natomiast łączna moc układu to 204 KM. W trybie elektrycznym GTE może rozpędzić się do 130 km/h, zaś przy pomocy obu silników przyspieszenie do "setki" wynosi 7,6 s a prędkość maksymalna - 217 km/h. Pojazd może przejechać do 50 km w trybie elektrycznym i do 939 km - w hybrydowym.

Jak w przypadku każdego Golfa, również odmiana GTE nie wyróżnia się szczególnie na drodze. Hybrydową wersję rozpoznamy po niebieskiej linii przechodzącej przez osłonę chłodnicy, stworzone specjalnie dla tego modelu felgi aluminiowe w rozmiarach 16, 17 lub 18 cali i po tradycyjnych oznaczeniach sportowej odmiany - w tym przypadku GTE.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka