Volkswagen Golf

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Tomasz Budzik

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

10 / 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

11 / 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

12 / 12

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka