Volkswagen Golf

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Tomasz Budzik

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

/ 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

10 / 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

11 / 12Technologia przede wszystkim

Obraz
© Materiały prasowe

Pół miliona w Unii Europejskiej i drugie tyle poza nią - tak sprzedaje się bestseller Volkswagena. Golf przez lata uzyskał status próbnika, z którym porównywany jest każdy samochód kompaktowy. Teraz doczekał się on odświeżenia, które zbliża go do bardziej luksusowego krewniaka – Audi A3.

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

12 / 12

Jak łatwo się domyślić, niemieccy styliści zaoszczędzili Golfowi rewolucyjnych zmian w wyglądzie. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to LED-owe oświetlenie. Zarówno przednie jak i tylne (seryjne) światła są nieco węższe, a diodowe kierunkowskazy „rozwijają się” podczas sygnalizowania zamiaru skrętu. Wyraźnie przeprojektowano zderzaki. Przedni zyskał nowy wzór kratki powietrza, tylny bardziej wyraziste przetłoczenia. Pozostałe elementy poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Są one na tyle subtelne, że można w ogóle ich nie zauważyć.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy