Volkswagen Cross Up!

Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

10 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

11 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

12 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

13 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

14 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

15 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

16 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3