Volkswagen Cross Up!

Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

/ 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

10 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

11 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

12 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

13 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

14 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

15 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

16 / 16Miejski indywidualista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!

Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka