Volkswagen California

California należy do niszowych odmian osobowego Transportera, ale z pewnością zasługuje na wiele uwagi. Jego niepodważalną zaletę stanowi uniwersalność

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

/ 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

10 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

11 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

12 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

13 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

14 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

15 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

16 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

17 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

18 / 18Na wczasach w Europie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To bez dwóch zdań jeden z najciekawszych i jednocześnie najbardziej niszowych samochodów w gamie Volkswagena. Powstał na bazie roboczego Transporter, a jego historia sięga już kilku dekad. Uniwersalny charakter i wielozadaniowe przeznaczenie umożliwi całoroczną eksploatację i dach nad głową w każdych warunkach. Kosztuje sporo i ma konkurenta jedynie w Mercedesie Marco Polo. O istnieniu tego auta zdaje sobie pewnie sprawę niewielu.

Żeby maksymalnie wykorzystać możliwości Californii, trzeba się z nią zaprzyjaźnić podczas długiej podróży. Jedni prawdopodobnie wytkną jej szereg wad, a inni zakochają się bez pamięci nie dostrzegając niedoskonałości. To auto nieszablonowe stworzone na bazie zwykłego woła roboczego. Podobieństwo sugerują niewyszukane kształty karoserii i przeciętnej jakości materiały wykończeniowe użyte w kabinie. Mimo wszystko, trudno odmówić VW uroku.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy