Volkswagen Caddy 2,0 TDI Edition 30 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

10 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

11 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

12 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

13 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

14 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

15 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

16 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

17 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

18 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

19 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka