Volkswagen Caddy 2,0 TDI Edition 30 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

/ 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

10 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

11 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

12 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

13 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

14 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

15 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

16 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

17 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

18 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

19 / 19Dostawczak dla wybranych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Do najpopularniejszych samochodów służących do transportu lekkiego zaliczymy konstrukcje pokroju Renault Kangoo i Peugeot Partner. Interes w tym segmencie zwietrzył także Mercedes wypuszczając model nazwany Citan. Skoro marka premium wzięła się za konstruowanie miejskich aut dostawczych, to dlaczego Niemcy nie mieliby zaproponować swoim najbardziej wymagającym klientom limitowanej edycji Caddy? Edition 30 kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony Passat, dlatego nabywcami staną się zwolennicy oryginalnego stylu i nieszablonowości.

Debiut prezentowanego Volkswagena miał miejsce w 1982. Technologicznie oparto go na Golfie pierwszej generacji i przedstawiono w formie niewielkiego pick-upa. Przez ponad 30 lat, mury fabryki opuściło 1,5 miliona egzemplarzy, co pchnęło konstruktorów to tworzenia przeróżnych wersji. Furgon i Mixt sprawdzą się w małym przedsiębiorstwie, ale Kombi może pełnić funkcję także auta rodzinnego. Pięć pełnowymiarowych miejsc wraz z pokaźnym bagażnikiem uczyni zagraniczną wycieczkę bardzo wygodną. Caddy mierzy prawie 4,5 metra długości i 180 centymetrów szerokości. Limitowaną edycję wyróżniają 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i biały kolor nadwozia z czarnymi naklejkami i oznaczeniami zarezerwowanymi właśnie dla tego modelu. Czarny dach dobrze kontrastuje z resztą elementów. Brakuje tylko ksenonowych reflektorów, ale nie znajdziemy ich na liście wyposażenia dodatkowego.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025