Volkswagen Bulli

None

Obraz

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Unitedpictures.com

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Unitedpictures.com

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Unitedpictures.com

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

/ 10Powrót Ogórka

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

10 / 10Powrót Ogórka

Obraz
© Unitedpictures.com

Ideę odrodzenia tego mitu zaprezentowano już 10 lat temu w Genewie, ale obecny model ma szansę wjechać na rynek. Pokazany samochód ma długość 399 cm, szerokość 175 cm i wysokość 170 cm, a rozstaw osi to 262 cm. Jest zatem idealnym autem, spełniającym aktualne wymagania rynku: łatwy do zaparkowania i wystarczająco duży, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w środku.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy