Voge 800 DS Rally to sposób na podróż poza asfaltem

Voge nie przerywa ofensywy modelowej i dalej rozwija się w klasie średniej. Najnowszy model chińskiego producenta to propozycja dla tych, którzy chcą zjechać z asfaltu.

Voge 800 DS RallyVoge 800 DS Rally
Źródło zdjęć: © WP | Szymon Jasina
Szymon Jasina

Voge 800 DS Rally to typowy przedstawiciel turystycznego enduro. Nie zaskakuje stylistyką, siedzi się dość wysoko (850 mm), ale motocykl jest wąski, co ułatwia jazdę i daje swobodę ruchów. Jest też regulowana kierownica, a wysoka szyba ma stanowić dobrą osłonę przed wiatrem nawet podczas jazdy na stojąco.

Za napęd 800 DS-a odpowiada dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 798 cm3. Jego maksymalna moc to 94 KM przy 9000 obr./min, a moment obrotowy 81 Nm przy 6500 obr./min. Ma to pozwolić na rozpędzenie się do 190 km/h. Jak przystało na ten segment, motocykl ma regulowane zawieszenie zarówno z przodu, jak i z tyłu. 800 DS waży 213 km, a zbiornik paliwa mieści 24 l.

Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina

Hamulce to układ firmy Nissin, który ma dwie tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i pojedynczą z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Szprychowe felgi mierzą 21 cali z przodu i 18 z tyłu, a obute są w offroadowe opony Pirelli Scorpion Rally STR.

Voge 800 DS Rally ma wybór trybów jazdy, kontrolę trakcji czy możliwość wyłączenia ABS-u podczas jazdy poza asfaltem. Standardowo motocykl wyposażony jest w podgrzewanie manetek i siedziska. Do tego, jak to jest popularne w modelach enduro, ekran wyświetlacza ma tu orientację pionową, a system można połączyć z telefonem.

Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯