Voge 800 DS Rally to sposób na podróż poza asfaltem
Voge nie przerywa ofensywy modelowej i dalej rozwija się w klasie średniej. Najnowszy model chińskiego producenta to propozycja dla tych, którzy chcą zjechać z asfaltu.
Voge 800 DS Rally to typowy przedstawiciel turystycznego enduro. Nie zaskakuje stylistyką, siedzi się dość wysoko (850 mm), ale motocykl jest wąski, co ułatwia jazdę i daje swobodę ruchów. Jest też regulowana kierownica, a wysoka szyba ma stanowić dobrą osłonę przed wiatrem nawet podczas jazdy na stojąco.
Za napęd 800 DS-a odpowiada dwucylindrowym rzędowy silnik o pojemności 798 cm3. Jego maksymalna moc to 94 KM przy 9000 obr./min, a moment obrotowy 81 Nm przy 6500 obr./min. Ma to pozwolić na rozpędzenie się do 190 km/h. Jak przystało na ten segment, motocykl ma regulowane zawieszenie zarówno z przodu, jak i z tyłu. Motocykl waży 213 km, a zbiornik paliwa mieści 24 l.
Hamulce to układ firmy Nissin, który ma dwie tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i pojedynczą z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Szprychowe felgi mierzą 21 cali z przodu i 18 z tyłu, a obute są w offroadowe opony Pirelli Scorpion Rally STR.
Voge 800 DS Rally ma wybór trybów jazdy, kontrolę trakcji czy możliwość wyłączenia ABS-u podczas jazdy poza asfaltem. Standardowo motocykl wyposażony jest w podgrzewanie manetek i siedziska. Do tego, jak to jest popularne w modelach enduro, ekran wyświetlacza ma tu orientację pionową, a system można połączyć z telefonem.