Voge 800 DS Rally to sposób na podróż poza asfaltem

Voge nie przerywa ofensywy modelowej i dalej rozwija się w klasie średniej. Najnowszy model chińskiego producenta to propozycja dla tych, którzy chcą zjechać z asfaltu.

Voge 800 DS RallyVoge 800 DS Rally
Źródło zdjęć: © WP | Szymon Jasina
Szymon Jasina

Voge 800 DS Rally to typowy przedstawiciel turystycznego enduro. Nie zaskakuje stylistyką, siedzi się dość wysoko (850 mm), ale motocykl jest wąski, co ułatwia jazdę i daje swobodę ruchów. Jest też regulowana kierownica, a wysoka szyba ma stanowić dobrą osłonę przed wiatrem nawet podczas jazdy na stojąco.

Za napęd 800 DS-a odpowiada dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 798 cm3. Jego maksymalna moc to 94 KM przy 9000 obr./min, a moment obrotowy 81 Nm przy 6500 obr./min. Ma to pozwolić na rozpędzenie się do 190 km/h. Jak przystało na ten segment, motocykl ma regulowane zawieszenie zarówno z przodu, jak i z tyłu. 800 DS waży 213 km, a zbiornik paliwa mieści 24 l.

Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina

Hamulce to układ firmy Nissin, który ma dwie tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i pojedynczą z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Szprychowe felgi mierzą 21 cali z przodu i 18 z tyłu, a obute są w offroadowe opony Pirelli Scorpion Rally STR.

Voge 800 DS Rally ma wybór trybów jazdy, kontrolę trakcji czy możliwość wyłączenia ABS-u podczas jazdy poza asfaltem. Standardowo motocykl wyposażony jest w podgrzewanie manetek i siedziska. Do tego, jak to jest popularne w modelach enduro, ekran wyświetlacza ma tu orientację pionową, a system można połączyć z telefonem.

Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina
Voge 800 DS Rally
Voge 800 DS Rally © WP | Szymon Jasina

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę