Voge 300 Rally to tania zabawka dla lubiących off-road

Chińska marka Voge zaprezentowała w Europie nowy model z silnikiem 300. Jest to maszyna dual-sport, która znajduje się w połowie drogi pomiędzy motocyklem adventure a enduro i wygląda na to, że zachowuje wszystkie zalety innych maszyn z logo Voge.

Voge 300 RallyVoge 300 Rally
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Voge
Szymon Jasina

Voge 300 Rally tylko na pierwszy rzut oka jest podobny do modelu 300DS. Ten drugi to turystyk klasy adventure, który po wyposażeniu w kufry pozwala na w wybranie się w dłuższą podróż. Model Rally ma zupełnie inną konstrukcję i charakter. Nie jest to bardziej terenowa wersja DS-a, tylko motocykl, który nawet swoim kształtem przywodzi na myśl maszyny enduro. Został stworzony do zabawy poza asfaltem.

Spora szyba, duże światła LED czy stelaż pod kufer to elementy, dzięki którym Voge 300 Rally jest bardziej uniwersalny niż modele enduro. Może być jedynym motocyklem w garażu i służyć do jazdy na co dzień, ale bez wątpienia jego głównym przeznaczeniem będzie off-roadowa zabawa. To konkurent m.in. Hondy CRF300 Rally.

Voge 300 Rally ma zawieszenie o sporym skoku (z tyłu jest regulacja napięcia wstępnego) i prześwit wynoszący 280 mm. Został wyposażony w szprychowe felgi o średnicy 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu. Całość oczywiście uzupełniają off-roadowe opony. Motocykl bez płynów waży tylko 139 kg, co na pewno będzie pozytywnie odczuwalne w terenie.

Za napęd służy znany z innych modeli marki Voge jednocylindrowy silnik o pojemności 292 cm3. Jego moc to 26 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 23,5 Nm. Nie wiadomo, czy wzorem innych modeli Voge planuje też wersję 500 Rally.

Nie jest jeszcze znana dokładna cena Voge’a 300 Rally, ale ma ona wynieść ok. 4,5 tys. euro, czyli niecałe 21 tys. zł. Co prawda jest to nieco więcej niż kosztuje 300DS bez kufrów, ale Chińczycy i tak mocno walczą ceną, gdyż wspomniana Honda CRF300 Rally to wydatek 30,8 tys. zł. Zatem Voge 300 Rally będzie mieć mocny argument, tym bardziej, że wzorem pozostałych modeli wygląda naprawdę dobrze.

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy