Tushek Renovatio T500

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

/ 8Supersamochód ze Słowenii

Obraz
© zdjęcie producenta

Tushek Renovatio T500 to pierwszy supersamochód wyprodukowany w Słowenii. Auto bazuje na słowackiej konstrukcji i mechanice Audi. Stylistycznie przypomina modele znanych producentów, takie jak McLaren MP4-12C i Lamborghini Gallardo

Kierowca wyścigowy Aljosa Tushek założył firmę, która będzie produkować w Słowenii wyjątkowo szybki, ale też drogi samochód. Został on zbudowany w oparciu o podwozie słowackiego auta sportowego K1 Attack. Nadwozie z włókna węglowego kryje centralnie umieszczony silnik V8 z Audi RS4, który z pojemności 4,4 l dostarcza 444 KM. Za pomocą pochodzącej z modelu S5 6-biegowej skrzyni napędzane są tylne koła.

Model Renovatio T500 waży zaledwie 1090 kg, dzięki czemu samochód może pochwalić się świetnymi osiągami. Pierwszą „setkę” na liczniku osiąga po 3,7 s i rozpędza się do 311 km/h. Wytwarzany ręcznie samochód nie będzie tani i będzie kosztował 300 000 euro, czyli więcej niż np. Lamborghini Aventador.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła