Toyota Verso 1.6 D-4D

W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

10 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

11 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

12 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

13 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

14 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

15 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

16 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

17 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

18 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

19 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

20 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

21 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

22 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

23 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

24 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

25 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

26 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

27 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

28 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

29 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

30 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

31 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

32 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

33 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

34 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła