Toyota Verso 1.6 D-4D

W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

/ 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

10 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

11 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

12 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

13 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

14 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

15 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

16 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

17 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

18 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

19 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

20 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

21 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

22 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

23 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

24 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

25 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

26 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

27 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

28 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

29 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

30 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

31 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

32 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

33 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

34 / 34Z dieslem BMW

Obraz
© WP.PL

Od czasu rynkowego debiutu w 2002 roku sprzedano w Europie ponad 700 000 egzemplarzy Toyoty Verso. W roku 2013 rodzinny samochód Toyoty, mający 4,6-procentowy udział w europejskim segmencie minivanów, przeszedł gruntowny lifting pod okiem specjalistów z europejskiego centrum projektowego ED2. W roku 2014 zachodzi kolejna zmiana. W gamie silników Diesla pojawia się jednostka 1.6 od BMW. To efekt kooperacji obu koncernów. W zamian Japończycy podzielą się z Niemcami swoimi doświadczeniami w technologii hybrydowej. Toyota Verso, oprócz nowej jednostki wysokoprężnej otrzymuje też zmodyfikowany system multimedialny Toyota Touch 2, inne wykończenie wnętrza oraz nowy kolor nadwozia i nowe wzory felg.
BMW skorzysta na tym wiele, bo otrzyma od Toyoty silniki elektryczne oraz osprzęt i układy przeniesienia napędu, wraz z oprogramowaniem. Słowem, wszystko co niezbędne do zbudowania jednostki hybrydowej. Prawdopodobnie będzie stosować jednak własne silniki spalinowe, a w drodze rewanżu przekazuje Toyocie swojego Diesla 1.6.
Decydując się na montaż tego silnika, Toyota chce uatrakcyjnić ofertę modelu w Europie, gdzie w segmencie minivanów wciąż dominują silniki Diesla, szczególnie te o pojemności 1.6 l. Stanowią aż połowę sprzedaży. Silnik o mocy 112 KM połączono z 6-stopniową skrzynią biegów Toyoty. W porównaniu z dotychczasowo stosowanym w Verso silnikiem 2.0 D-4D o 8 proc. obniżono spalanie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka