Toyota Prius po tuningu

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

/ 8Toyota Prius po tuningu

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Prius kojarzy się ze spokojnym samochodem, który służy do jak najbardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy. Okazuje się jednak, że nawet taki model można zmodyfikować, by otrzymał bardziej agresywny wygląd. Priusa na warsztat wzięli tunerzy z Wald International.

Zestaw tuningowy składa się z nowego zderzaka z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem. Pod światłami LED umieszczono reflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają, że auto niemal szura po ziemi, zaś całość uzupełniają tylny dyfuzor i poczwórna rura wydechowa.

Duże wrażenie robią felgi o wzorze przypominającym turbinę samolotu - są zdecydowanie większe od seryjnych. Z przodu kryją one 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe. Tunerzy Wald International nie ruszyli natomiast napędu hybrydowego - nadal stanowią go dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostka benzynowa 1,8 VVT-i pracująca w cyklu Atkinsona (97 KM, 142 Nm). Łączna moc układu to 122 KM.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3