Toyota Mirai

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

/ 6Sportowy debiut

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota Mirai zadebiutowała w Rajdzie Niemiec, pełniąc rolę samochodu testowego, tzw. "zerówki". To kolejny sportowy akcent tego modelu po czerwcowym występie Arnolda Schwarzeneggera podczas wyścigu NASCAR w Kalifornii.

* PRZECZYTAJ WIĘCEJ *
Za kierownicą wodorowego auta zasiadł Mitsuhiro Kunisawa, japoński dziennikarz i kierowca rajdowy. Kunisawa wyruszył swoim prywatnym autem, przebudowanym na rajdówkę. Zmiany objęły montaż sportowych hamulców, opon Yokohama i klatki bezpieczeństwa, napęd zaś pozostał ten sam. Wodorowe ogniwa paliwowe zapewniają 154 KM mocy i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,6 s.

Udział Toyoty Mirai w Rajdzie Niemiec stał się możliwy dzięki zaangażowaniu firmy Linde, która dostarczyła mobilny dystrybutor wodoru. Ciągnik z naczepą o łącznej długości 14 m mieści 240 kg wodoru z ekologicznego źródła, który pozwoli przejechać Toyocie 25 000 km. Tankowanie zajmuje 3 minuty, tak samo jak w przypadku użycia stacjonarnych dystrybutorów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła