Toyota Land Cruiser

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

10 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

11 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

12 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

13 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

14 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

15 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

16 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

17 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

18 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

19 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

20 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

21 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

22 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro