Toyota Land Cruiser

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

/ 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

10 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

11 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

12 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

13 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

14 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

15 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

16 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

17 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

18 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

19 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

20 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

21 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

22 / 22Terenówka z oszczędnym dieslem

Obraz
© zdjęcie producenta

W terenowej Toyocie Land Cruiser 150 debiutuje nowy silnik 2,8 D-4D oraz 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Wraz z nowoczesnymi systemami przenosi kultowy model w nową epokę.

Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w intercooler i turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Silnik generuje 177 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. O odpowiednią dynamikę, ale też (przede wszystkim) mniejsze spalanie, dba nowa, 6-biegowa skrzynia automatyczna. Nowy Land Cruiser, zgodnie z aktualnymi trendami, pozwala na wykorzystanie swojego potencjału również tym, którzy o jeździe off-roadowej nie mają pojęcia - wszystko za sprawą elektroniki.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę