Toyota Hilux

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

10 / 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

11 / 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła