Nowa generacja japońskiego pickupa
Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.
Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.
Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.