Toyota Hilux

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

/ 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

10 / 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

11 / 11Nowa generacja japońskiego pickupa

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota Hilux doczekała się kolejnej, ósmej generacji. Pickup będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych.

Pod maską, która sięga przednich błotników, znajduje się drugi poziomy pas górnego wlotu powietrza. Przebiega on przez całą szerokość samochodu, przechodząc w zmodyfikowane przednie reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Lampy zachodzą na błotniki, zaś obudowy świateł przeciwmgielnych umieszczono na krańcach zderzaka. Na bokach zrezygnowano z wizualnego podziału na partię pod i nad błotnikiem na rzecz płynnego przejścia przedniego zderzaka w nadkola. Z tyłu w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej aerodynamiczne reflektory oraz umieszczony niżej niż poprzednio stalowy zderzak.

Nowa Toyoa Hilux ma 5 335 mm długości (o 75 mm więcej niż przedtem), 1 855 mm szerokości (20 mm więcej) i 1 815 mm wysokości (45 mm mniej). Maksymalna szerokość skrzyni ładunkowej wzrosła z 1 544 do 1 645 mm. Tylna burta posiada mocniejsze zawiasy oraz zmodyfikowane wsporniki z blachy stalowej. Żebra podłogi wzmocniono, a do panelu podłogowego dodano nowe poprzeczki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro