Toyota GT86 po liftingu
Toyota odświeżyła swój najbardziej usportowiony model i do GT86 wprowadziła kilka zmian. Auto zyskało kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka. A jak jeździ GT86? Sprawdzaliśmy to na ośnieżonych drogach Finlandii.
Toyota GT86
Toyota GT86
Toyota GT86
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Toyota GT86
Toyota GT86
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Toyota GT86
Toyota GT86
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.
Modernizacja japońskiego sportowca
Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.
Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.
We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.