Toyota GT86 po liftingu

Toyota odświeżyła swój najbardziej usportowiony model i do GT86 wprowadziła kilka zmian. Auto zyskało kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka. A jak jeździ GT86? Sprawdzaliśmy to na ośnieżonych drogach Finlandii.

Obraz
Źródło zdjęć: © fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

/ 20Toyota GT86

Obraz
© fot. Juliusz Szalek/aparat Huawei P9

10 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

11 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

12 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

13 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

14 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

15 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

16 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

17 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

18 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

19 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

20 / 20Modernizacja japońskiego sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota zdecydowała się zmodernizować model GT86. Sportowy samochód zyskał kilka nowinek technicznych, zmieniła się również stylistyka.

Przeprojektowanie przedniej części auta objęło szerszy, nisko osadzony grill i dolną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Auto otrzymało nowe osłony świateł przeciwmgielnych LED oraz zmodyfikowane reflektory przednie i tylne z nowymi lampami typu bi-LED. Kształt drzwi przypomina te z dwumiejscowego modelu 2000GT. Przednie i tylne błotniki zostały wyprofilowane pod kątem lepszej aerodynamiki i bardziej sportowego wyglądu. Z tyłu pojazdu wprowadzono analogiczne względem przodu zmiany, które podkreślają nisko zawieszone nadwozie i mocny wygląd. Szerszy i ciemniejszy dyfuzor tworzy trapez, który znajduje się na tyle nisko, że zasłania tłumik.

We wnętrzu znalazła się nowa, trójramienna kierownica, której średnica wynosi tylko 362 mm - najmniej w historii japońskiego producenta. Pośrodku umieszczono posrebrzane logo 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej widnieją się trzy zegary oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala. Kolejny, 6,1-calowy do obsługi multimediów mieści się w konsoli centralnej, która posiada elementy wykończone materiałem o wzorze włókna węglowego. Osłona tablicy wskaźników może być pokryta skórą.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025