Toyota GT86

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

/ 8Toyota GT86 po liftingu

Obraz
© zdjęcie producenta

Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersje modelu GT86. Samochód objęto zarówno zmianami stylistycznymi, jak i technicznymi.

W wersji z manualną skrzynią biegów zoptymalizowano kolektory dolotowy i wylotowy dwulitrowego silnika FA-20, uzyskując moc 207 KM przy 7000 obr./min i moment obrotowy 212 Nm przy 6400-6800 obr./min. Inżynierowie rozszerzyli zakres obrotów momentu maksymalnego i zwiększyli moment dostępny przy niskich obrotach.

W nowej Toyocie GT86 zmodyfikowano zawieszenie oraz usztywniono sztywne nadwozie, głównie dzięki większej liczbie zgrzewów w słupkach tylnych. Konstrukcja posiada teraz obniżony przód i poszerzony grill. Seryjne wyposażenie obejmuje nowe, 17-calowe felgi oraz oparte na diodach LED reflektory, światła przeciwmgielne i tylne lampy zespolone.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka