Toyota GT86 2017
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.
Coupe poddane liftingowi
Toyota zdecydowała się na odświeżenie modelu GT86. Auto po zmianach zostało po raz pierwszy zaprezentowane europejskiej publiczności podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Nadwozie japońskiego coupe zyskało szerszy, nisko osadzony grill i wyraźnie zaznaczoną listwę przedniego zderzaka ze zintegrowanymi elementami opływowymi. Nowe są też osłony świateł przeciwmgielnych i profil aerodynamiczny na przodzie. W stylistyce reflektorów podkreślono linie poziome, posiadają one też nowe lampy typu bi-LED. Kierunkowskazy stanowią teraz rzędy pojedynczych diod pod ukośnymi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu w oczy rzuca się szerszy i ciemniejszy dyfuzor, który zasłania tłumik. W ofercie pojawią się nowe, 17-calowe obręcze kół z cienkimi szprychami.
Wnętrze wzbogaciło się o trójramienną kierownicę, na której zamontowano dodatkowe kontrolki. Na wyświetlaczu TFT będą prezentowane nie tylko informacje o przeciążeniach czy zużyciu paliwa, ale też wykresy mocy i momentu obrotowego. Innymi nowościami w kabinie są nowy monitor systemu audio, elementy wykończenia z materiału o wzorze włókna węglowego czy też opcjonalne osłony tablicy wskaźników ze skóry.