Toyota Corolla

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

10 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

11 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

12 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

13 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

14 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

15 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

16 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka