Toyota Auris

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

10 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

11 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

12 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła