Toyota Auris

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

/ 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

10 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

11 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

12 / 12Toyota Auris Touring Sports

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe Toyoty od lat są najlepiej sprzedającymi się samochodami na świecie. Oferowany w Europie hatchback już od pewnego czasu nie nazywa się Corolla - nosi teraz nazwę Auris. To właśnie najnowsza generacja tego modelu jest główna atrakcją stoiska japońskiej marki w Paryżu. We francuskiej stolicy debiutuje Volkswagen Golf VII generacji, a niedawno na rynku pojawił się też nowy Ford Focus. Oznacza to, że również Toyota, która walczy o utrzymanie tytułu króla kompaktów, musi zaprezentować swój nowy model. Nowy Auris jeszcze bardziej odróżnia się od klasycznej Corolli i chce pokonać konkurencję dzięki ciekawszej stylistyce oraz szerokiej ofercie napędowej. Zmieniona nazwa i stylistyka mają podkreślić, że kompaktowy hatchback kierowany jest do innej klienteli niż sedan. Auris ma mieć ciekawszy i bardziej dynamiczny charakter, który będzie podobał się młodszym i mniej konserwatywnym klientom. Nowa generacja tego modelu jeszcze bardziej podkreśla taką politykę Toyoty. Auris pokazany w Paryżu ma odważniejszą
stylistykę, która składa się z ostrych linii, niższych, ale wyraźnie zarysowanych świateł oraz niskiej sylwetki (samochód jest o 55 mm niższy od poprzednika). Bardziej agresywny kształt nadwozia oznacza też ograniczenie jego współczynnika oporu. Dodatkowo samochód został odchudzony o 40 kg i usztywniony o 10 proc.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka