Toyota Auris

Podczas paryskiego salonu samochodowego zadebiutuje nowa Toyota Auris. Producent poprzez ten model zapowiada ofensywę w segmencie C. Zaprojektowana od podstaw karoseria wyróżnia się śmielszą i bardziej wyrazistą stylistyką oraz większą dynamiką. Auris będzie najniższym samochodem w segmencie C - obniżono przód oraz bryłę (o 55 mm).

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

/ 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

10 / 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

11 / 11Toyota Auris

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmiany stylistyczne widać z przodu (nowy wlot powietrza, reflektory LED do jazdy dziennej), boku (wydłużone przeszklenie podzielone na trzy powierzchnie ze słupkiem środkowym w kolorze fotepianowej czerni, dynamiczny słupek tylny) oraz tyłu (wypukłe i wklęsłe powierzchnie pokrywy bagażnika, nowe, zespolone lampy oraz zderzak). We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów. We wnętrzu znajdziemy więcej przestrzeni, konstruktorzy postarali się również o poczucie wyższej jakości kokpitu poprzez staranny dobór oświetlenia, kolorystyki i szczegółów wykończenia. W Aurisie znajduje się jeden z największych w segmencie panoramicznych szyberdachów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025