Touran Cross

None

Obraz

/ 20Inny Touran

Obraz

[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Cztery elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek sterowany drogą radiową oraz lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane - to wszystko elementy wyposażenia seryjnego.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Jako wyposażenie seryjne otrzymujemy klimatyzację z półautomatyczną regulacją Climatic. Klimatyzacja z elektroniczną regulacją, jak Climatronic na zdjęciu wymaga dopłaty.

/ 20Inny Touran

Obraz

Deska z rozsądnie rozlokowanymi urządzeniami pokładowymi. Tak jak w Volkswagenie, wszystko na miejscu i pod ręką. Wzorowa ergonomia i jakość spasowania. Jedyne, czego brakowało mi w tym egzemplarzu to sterowanie funkcjami radia i telefonu w kierownicy.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Dwa litry pojemności, czyli 170 KM mocy połączonych w tym przypadku z ręczną skrzynią biegów. Przy spokojnej jeździe z dwoma osobami na pokładzie można osiągnąć spalanie w wysokości 6,5 l/100 km. Szybciej przejechana trasa z obciążeniem w postaci pięciu osób i ich bagażu to wzrost tej liczby do wartości prawie 8 l/100 km.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Wersja Cross od zwykłych Touranów różni się zewnętrznie. Szare są osłony nadkoli, nakładki progów, dolne osłony zderzaków oraz boczne i przednie listwy ochronne. Cross’a łatwo rozpoznać z tyłu po przyciemnionych kloszach lamp.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Z dodatkowego wyposażenia warto zwrócić uwagę na pakiet komfort 2. Za kwotę poniżej pięciu tysięcy złotych możemy dokupić reflektory biksenonowe, czujniki dystansu i system Parkskan.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

Zamontowany w podsufitce ekran jest połączony z odtwarzaczem DVD, schowanym przed wzrokiem ciekawskich w podłokietniku kierowcy.
[fot. Mikołaj Urbański]

/ 20Inny Touran

Obraz

"Uterenowiony" Touran, czyli po prostu oryginalna stylizacja dobrze znanego modelu. Szkoda, że w ofercie Volkswagena nie ma takiego auta MPV z napędem na cztery koła.
[fot. Mikołaj Urbański]

10 / 20Inny Touran

Obraz

Trzy schowki i ekran umieszczono w panelu, przymocowanym do dachu.
[fot. Mikołaj Urbański]

11 / 20Inny Touran

Obraz

Konsolę, służącą do sterowania funkcjami odtwarzania umieszczono u dołu środkowego tunelu, pod nawiewami z tyłu. W ten sposób sterować opcjami odtwarzania można z drugiego rzędu foteli. Są również dwie pary słuchawek.
[fot. Mikołaj Urbański]

12 / 20Inny Touran

Obraz

Za około trzy tysiące złotych można dokupić dwa dodatkowe, chowane w podłodze bagażnika fotele. Co ważne, po ich złożeniu pozostaje równa. Należy jednak pamiętać, że fotele te nie zapewniają takiego komfortu, jak pozostałe pięć miejsc.
[fot. Mikołaj Urbański]

13 / 20Inny Touran

Obraz

Wszystkie trzy fotele drugiego rzędu są również przesuwane. Regulacja ma trzy stopnie. Jeżeli w trzecim rzędzie dodatkowych siedzisk ma usiąść osoba dorosła, fotele drugiego rzędu musimy przesunąć do przodu.
[fot. Mikołaj Urbański]

14 / 20Inny Touran

Obraz

Oparcia wszystkich trzech foteli można łatwo i szybko złożyć. Wystarczy pociągnąć za szarą taśmę i oparcie lekko opada na siedzisko.
[fot. Mikołaj Urbański]

15 / 20Inny Touran

Obraz

Trzy pełnowymiarowe i wygodne siedzenia drugiego rzędu. W Touranie Crossie komfortowo do celu może dojechać pięciu pasażerów z mnóstwem bagażu. W oparcia przednich foteli wszyto kieszenie na drobne przedmioty, a tuż nad nimi zamocowano składane stoliki.
[fot. Mikołaj Urbański]

16 / 20Inny Touran

Obraz

Przednie fotele Tourana Crossa mają wszechstronną regulację. Są wygodne nawet podczas dłuższych podróży. Podłokietnik można regulować, przesuwając go do przodu lub do tyłu. Pod fotelami znajdują się schowki.
[fot. Mikołaj Urbański]

17 / 20Inny Touran

Obraz

Diesel ma cztery cylindry, pompowtryskiwacze i 1968 ccm. Motor dysponuje 170 KM przy 4200 obr./min. oraz maks. momentem obrotowym 350 Nm dostępnym w zakresie od 1750 do 2550 obr./min. Do 100 km/h z ręczną skrzynią auto rozpędza się w 9 sekund. Prędkość maksymalna to 214 km/h.
[fot. Mikołaj Urbański]

18 / 20Inny Touran

Obraz

Elektroniczny system kontroli trakcji (ESP) można odłączyć. Tuż obok włącznik systemu Park Assist oraz czujników dystansu. Na końcu - oznaczony literką "W" system Winter Driver, ograniczający ślizganie się kół.
[fot. Mikołaj Urbański]

19 / 20Inny Touran

Obraz

Moc silnika przekazywana jest na przednie koła za pomocą sześciobiegowej, manualnej skrzyni. Przekładnia pracuje dokładnie tak samo dobrze, jak w innych Touranach.
[fot. Mikołaj Urbański]

20 / 20Inny Touran

Obraz

Pomimo podwyższonego zawieszenia Touran Cross prowadzi się pewnie. W szybciej pokonywanych łukach nie ma on większych tendencji do wychylania się z zadanego toru jazdy.
[fot. Mikołaj Urbański]

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka