Test: S80 T6 Executive

None

Obraz

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

/ 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

10 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

11 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

12 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

13 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

14 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

15 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

16 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

17 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

18 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

19 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

20 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

21 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

22 / 22Skandynawski elegant

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystko się jednak w Skandynawii zmienia. Tak jak produkty oferowane w sieci sklepów Ikea, emanują prostotą i praktycznością, czy chociażby zima - zawsze jest zimna i surowa. Podobnie ma się rzecz z flagową limuzyną S80, która od momentu debiutu pierwszej generacji - jeszcze pod koniec lat 90. - wciąż wygląda podobnie. Niech to nikogo nie zmyli. W klasyczne, pełne elegancji i szyku nadwozie, zapakowano mnóstwo zaawansowanych technologii, które z powodzeniem mogą konkurować z Mercedesem i Audi.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy