Trwa ładowanie...
d337wsr
Test Mazda CX 7

Test Mazda CX 7

Test Mazdy CX-7

Mazda CX7 nie udaje terenówki prodRozwiń

Transkrypcja:

Mazda CX7 nie udaje terenówki producent mówi wprost to auto ma łączyć frajdę z jazdy sportowym z funkcjonalnością crossovera lub słaba wygląd obiecuję wiele CX7 sprawia wrażenie powiększonej RX8 nadmuchany błotniki wloty powietrza czy dach w kształcie łuku to typowe cechy Coupe nie przypadły nam do gustu tylko tylne światła lampy w stylu Lexus look to już miniona epoka ma X7 powstała z myślą o rynku amerykańskim nie dziwi więc spora ilość miejsca w środku zarówno z przodu jak iz tyłu fotele również zdradzają pierwotne przeznaczenie aut siedziska są szerokie ale trochę za krótkie a trzymanie boczne jest słabe cóż na autostradzie to nie przeszkadza kokpit jest sportowo stylizowany AOB bardzo prosta nie miał dużej liczby przycisków spasowanie materiałów jest dobre ale jak dla nas za dużo to twardego plastiku cieszy za to dobre wyciszenie wnętrza i wyposażenie w którego skład wchodzi nagłośnienie Bose usiądziemy za kierownicę CX7 prowadzi się przyjemnie i pewnie rzadko potrafi zaskoczyć małą podsterowność ją na zakręcie w jeździe pomaga napęd na cztery koła niestety nie on stały tylna oś wchodzi do gry w momencie utraty przyczepności przez przód zawieszenie jest dość twarde a mimo to dobrze wybiera nierówności polskich dróg pod maską Mazdy pracował silnik Diesla o pojemności 2 i 2 litra który rozwijał moc 173 koni mechanicznych imponujący moment obrotowy na poziomie 4 niutonometrów pozwala na sprawne wyprzedzanie i pozwala zapomnieć o przyspieszaniu do setki w 12 sekund przy spokojnej jeździe CX7 spalić 9 l oleju napędowego na 100 km jeśli jednak będziemy traktować ją brutalnie w Baku powstanie wir który błyskawicznie wciągnie całą zawartość Mazda nie kłamała CX7 dużą frajdę z jazdy i jest praktyczna może nie jest tak sportowa jak kupę ani tak pojemna jak Van czy duży słów ale to naprawdę dobry kompromis Promise który kosztuje 160000 zł
d337wsr
d337wsr
Więcej tematów