Test: Auris HSD

None

Obraz

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

/ 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

10 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

11 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

12 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

13 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

14 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

15 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

16 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

17 / 17Ekologiczna droga

Obraz
© Jakub Wielicki

Świat motoryzacji - nie ważne czy nam się to podoba, czy nie - zmienia się nieubłaganie. Przykładem może być chociażby Toyota, która od ponad 13 lat produkuje hybrydowego Priusa. Firma do 2020 r. chce by każde z jej aut miało wersję hybrydową.
Ekologiczne napędy zaczęto wprowadzać od kompaktowego Aurisa. Równolegle z prezentacją wersji po liftingu, Japończycy zaprezentowali ekologiczną odmianę auta. Pod jego maskę trafił zespół napędowy świetnie znany z Priusa - spalinowy motor 1.8 l połączony z silnikiem elektrycznym i bezstopniową automatyczną przekładnią biegów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła