Mitsubishi Pajero Sport
W terenowym światku za drugą lub trzecią ojczyznę rasowych pogromców bezdroży uchodzi Japonia. Jedną z marek od lat trudniącą się tworzeniem takich samochodów jest Mitsubishi, z doskonale znanym Pajero na czele. Jednak klasyczna wersja Pajero od kilku lat nie ma już ramowej konstrukcji, wobec czego skupmy się na Pajero Sport. Ów model to w rzeczywistości L200 pozbawiony roboczej paki, w miejsce której pojawiło się w pełni zabudowane nadwozie, prezentujące iście osobowy design.
Wewnątrz poza sporą ilością miejsca spotkamy wszechobecne tanie tworzywa, jakże wdzięczne w czyszczeniu po weekendzie spędzonym po szyby w błocie. W standardowej konfiguracji napęd trafia tylko na tylną oś zawieszoną na resorach piórowych, dopiero ręcznie z kabiny w razie potrzeby kierowca może włączyć do gry napęd przednich kół, reduktor czy blokady. Pod maską nie znajdziemy wyszukanych konstrukcji powalających mocą i momentem obrotowym, do sprawnej jazdy w zupełności wystarcza 2,5-litrowy diesel o mocy 136 KM.