Tanie dostarczanie
None
Dacia Logan Van
Nową ofertę na rynku samochodów dostawczych ma Dacia. Modele pick-up i van na bazie Logana kosztują od niecałych 30 do ok. 40 tys. zł.
Dacia Logan Van
Dacia Logan też nie jest wzorcem ergonomii i nie prowadzi się najlepiej, ale przewiezie spory ładunek z punktu A do punktu B, no i niewiele kosztuje. Z Loganem nie powinno być kłopotów, zwłaszcza w początkowym okresie eksploatacji. Przemawia za tym prostota konstrukcji, a producent kusi trzyletnią gwarancją (lub do 100 000 km).
Dacia Logan Van
Obie wersje Logana mają ładowność 800 kg. Wersja van dysponuje zamkniętą przestrzenią ładunkową o pojemności 2.5 m3. W jej wnętrzu można przewozić przedmioty długości 1936 mm i wysokości do 940 mm. W najszerszym miejscu ma 1420 mm, a między nadkolami – 1024 mm.
Dacia Logan Van
Dostęp do części ładunkowej zapewniają asymetrycznie dzielone, tylne drzwi, otwierane pod kątem 40, 90 i 180 stopni oraz drzwi boczne. Niestety, otwierane tak, jak w sedanie. O wiele praktyczniejszym, ale i droższym rozwiązaniem mogłoby być zastosowanie drzwi przesuwanych. W Loganie van nie ma jednak takiej opcji.
Dacia Logan Van
Dostęp do części ładunkowej zapewniają asymetrycznie dzielone, tylne drzwi, otwierane pod kątem 40, 90 i 180 stopni.
Dacia Logan Van
Drzwi boczne. Niestety, otwierane tak, jak w sedanie. O wiele praktyczniejszym, ale i droższym rozwiązaniem mogłoby być zastosowanie drzwi przesuwanych. W Loganie van nie ma jednak takiej opcji.
Dacia Logan Van
Dostęp do części ładunkowej zapewniają asymetrycznie dzielone, tylne drzwi, otwierane pod kątem 40, 90 i 180 stopni.
Dacia Logan Van
Drzwi boczne. Niestety, otwierane tak, jak w sedanie. O wiele praktyczniejszym, ale i droższym rozwiązaniem mogłoby być zastosowanie drzwi przesuwanych. W Loganie van nie ma jednak takiej opcji.
Dacia Logan Van
Obie wersje Logana mają ładowność 800 kg. Wersja van dysponuje zamkniętą przestrzenią ładunkową o pojemności 2.5 m3. W jej wnętrzu można przewozić przedmioty długości 1936 mm i wysokości do 940 mm. W najszerszym miejscu ma 1420 mm, a między nadkolami – 1024 mm.
Dacia Logan Van
Przyspieszenia tych dostawczaków są wielką próbą dla cierpliwości kierowcy. Słabsza wersja benzynowa na rozpęd do setki potrzebuje pawie 16 sekund, a mistrzem powolnej jazdy jest słabsza wersja z silnikiem diesla – prawie 18 sekund do setki. Lepiej radzą sobie mocniejsze odmiany, którym zajmuje to średnio około 13,5 sekundy.