Szkice Arrinery

Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej supersamochodu

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła