Szkice Arrinery

Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej supersamochodu

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

/ 9Projekt supersamochodu

Obraz
© Materiały prasowe

Arrinera, czyli pierwszy polski supersamochód, budzi niemałe kontrowersje. Jedni twierdzą, że nic z tego nie będzie, a inni mają nadzieje na sukces polskiej motoryzacji. Tymczasem sama firma podkreśla, że projekt jest na jak najlepszej drodze. Teraz Arrinera prezentuje szkice, które wykonał Pavlo Burkatskyy. Przedstawiają one projekt wersji produkcyjnej samochodu.

Arrinera została zmieniona tak, aby samochód był wydajniejszy aerodynamicznie, a przy okazji ma on bardziej przestronne wnętrze od prototypu. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że aktualnie projekt przechodzi analizę aerodynamiczną na Politechnice Warszawskiej, gdzie sprawdzany jest do prędkości 360 km/h.

Dalsze szczegóły dotyczące wyglądu Arrinery mamy poznać już w najbliższych tygodniach. Producent ma zaprezentować teaser i renderowane obrazy wersji produkcyjnej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka