Syrenka Euro 2012

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

/ 7Syrena Euro 2012

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód powstał na bazie Syreny 105 z 1975 r. Przeszła ona mnóstwo modyfikacji. Płytę podłogowa, 3-litrowy silnik o mocy 231 KM, skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację, systemy ABS i ESC oraz wspomaganie kierownicy zaczerpnięto z BMW E46 Coupe z 2001 r. W środku znajdują się fotele recaro, nagłośnienie car audio na które składa się 6 głośników i 3 wzmacniacze oraz tapicerkę skórzaną Carlex Design. Syrenka Euro 2012 stoi na aluminiowych felgach Dotz o średnicy 18 cali, które "ubrane" są w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport 3.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025