Suzuki V-Strom 1000

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

/ 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

10 / 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

11 / 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

12 / 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

13 / 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

14 / 14Kulturalny podróżnik

Obraz
© WP.PL

Nowa konstrukcja marki z Hamamatsu otrzymała wyrazistą stylistykę w klimacie typowym dla turystycznych enduro. Charakterystycznie zaostrzony przód i wkomponowany w niego klosz wyglądają dynamicznie i agresywnie. Pasuje to do charakteru i wielkości motocykla, którego wymiary pokazują, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Zwolennicy sportowych maszyn stwierdzą, że 101 KM to dzisiaj niezbyt imponujący wynik, ale wystarczy spojrzeć na drugą wartość, czyli maksymalny moment obrotowy równy 103 Nm, aby wiedzieć co jest na rzeczy. Natychmiast po przekręceniu manetki V-Strom 1000 żwawo rusza do przodu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka