| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11970/sx4sedan-suzuki-05.jpeg',550,412) ) |
| --- | Choć międzynarodowe salony samochodowe wzbudzają zainteresowanie głównie ze względu na ekskluzywne, luksusowe, czy sportowe samochody, to… bliższa koszula ciału. Niezasobnych polskich klientów zainteresować może wersja sedan Suzuki SX4, która właśnie debiutuje w Genewie.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11970/sx4sedan-suzuki-03.jpeg',550,412) ) |
| --- | Suzuki SX4, które powstało dzięki współpracy Suzuki z Fiatem, doczekało się wersji sedan. Z satysfakcją można odnotować, że samochód ten, w przeciwieństwie do większości sedanów powstałych na bazie niedużych hatchbacków (w rodzaju Renault Talii) - nie jest paskudny. Dodatkowo, sedan odznacza się nieco wyższym nadwoziem, co zawdzięcza powstałemu nieco wcześniej hatchbackowi, który naśladuje kształty SUV-ów. W rezultacie, na tylnej kanapie tego auta podróżować mogą nawet wysokie osoby.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11970/sx4sedan-suzuki-06.jpeg',550,412) ) |
| --- | Producent zapewnia, że we auto odznacza się doskonałymi walorami jezdnymi dzięki bardzo sztywnemu nadwoziu i sztywnym punktom mocowania zawieszenia, oraz mocnym wahaczom przejęte z SX4 hatchback. W odróżnieniu od wersji pięciodrzwiowej, prezentowany właśnie sedan nie będzie chyba oferowany w wersji z napędem na obie osie. Nie wiadomo ponadto, czy dostępny będzie doskonały, pochodzący od Fiata silnik wysokoprężny, czy gama jednostek ograniczy się do jedynego benzynowego motoru 1,6. Wypada mieć nadzieję, że ta skromniejsza postać sedana skutkować będzie także niższą ceną. Najtańszy oferowany SX4 hatchback kosztuje nieco poniżej 50 tys zł.