WAŻNE
TERAZ

Było spotkanie KOWR z Wielgomasem. Ujawniamy notatkę

Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance

None

Obraz

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

/ 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

10 / 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

11 / 11Jedyny w swoim rodzaju

Obraz
© Piotr Mokwiński

Próżno szukać jakiejkolwiek konkurencji dla tego niewielkiego Suzuki. Prostota konstrukcji, sprawny napęd na cztery koła i nieprzeciętna dzielność w terenie, czynią z tego malucha najtańszą terenówkę na rynku. Mimo, iż został zaprezentowany w 1998 roku, a wprowadzony do obiegu w Polsce rok później, to jego stylistyka szybko przestała emanować świeżością. Zasługa w tym przede wszystkim braku jakichkolwiek obłości i dominujących kanciastych kształtów. Cóż, sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy