Suzuki Grand Vitara 2.4 l Premium

SUV-y są marzeniem większości kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W Grand Vitarze wyglądają oni dobrze

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

/ 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

10 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

11 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

12 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

13 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

14 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

15 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

16 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

17 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

18 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

19 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

20 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

21 / 21Twarda sztuka

Obraz
© Tomasz Budzik

SUV-y są marzeniem większości zmotoryzowanych kobiet, ale często za ich kierownicami widzimy również mężczyzn. W niektórych z nich wyglądają oni nieco dziwnie. Z pewnością nie dotyczy to jednak Suzuki Grand Vitary.

Przepis na współczesnego SUV-a jest prosty. Japońscy konstruktorzy Vitary z pewnością go znają, ale postanowili zupełnie zignorować. Czy oznacza to, że owocem takiej pracy jest fatalny samochód? Nie, po prostu nie jest on dla każdego. Co prawda pasażerowie zarówno z przodu jak i na kanapie mają mnóstwo miejsca, ale w tej klasie można wymagać większej przestrzeni bagażowej.

Pod maską Grand Vitary umieszczono czterocylindrowy, zasilany benzyną silnik o pojemności 2.4 l. Ułożona wzdłużnie jednostka współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią i w sposób ciągły przekazuje efekty swojej pracy na cztery koła. Wadą Suzuki jest jednak wysokie spalanie.

Grand Vitara z pewnością nie jest typowym, miejskim SUV-em. Te bowiem, gdy opuszczają asfalt, stają się niczym zagubione owieczki. W tym aucie nam to nie grozi. W Suzuki, jako w jednym z nielicznych reprezentantów swojej kategorii, mamy stały napęd na cztery koła. I nie jest on jedynym atutem. Jest jeszcze coś - reduktor.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła