Suzuki Celerio

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

10 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

11 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

12 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro