Suzuki Celerio

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

/ 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

10 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

11 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

12 / 12Miejski typ

Obraz
© WP.PL

Nadwozie auta ma 3600 mm długości i 1600 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2425 mm, przy czym odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi aż 743 mm, dzięki czemu osoby zasiadające na tylnej kanapie mogą czuć się komfortowo nawet podczas dłuższej podróży. Co więcej, ekspertom japońskiej firmy udało się wkomponować w całość dość obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 254 litrów. Celerio wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji ilością miejsca, przez co można powiedzieć, że małe Suzuki należy do segmentu A+.

Pod maską znajdzie się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności o pojemności 1 litra, mocy 68 KM i maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Silnik, w połączeniu z systemem start/stop, będzie emitował zaledwie 85 gramów CO2 na kilometr.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła