Suzuki Burgman 650 Executive

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

/ 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

10 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

11 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

12 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

13 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

14 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

15 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

16 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

17 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

18 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

19 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

20 / 20Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Wystarczy jedno spojrzenie na flagowy skuter Suzuki, aby zauważyć, że mamy do czynienia z wyjątkowym pojazdem. Mierzący 2270 mm długości, 810 mm szerokości i 1430 mm wysokości jednoślad jest większy niż miejskie motocykle i daje się to odczuć podczas codziennego użytkowania. Ważący około 270 kg skuter nie jest mistrzem przeciskania się w miejskim ruchu (nawet jeśli skorzystamy z elektrycznego składania lusterek), przez co może wydawać się mniej praktyczny niż mniejsze konstrukcje. Jednak wystarczy kawałek otwartej drogi, aby przekonać się o możliwościach największego Burgmana.

Największy Burgman został wyposażony w 2-cylidrowy silnik o pojemności 638 cm3, który dostarcza 55 KM. Moc ta pozwala na osiągnięcie 100 km/h w czasie poniżej 7 s i rozpędzenie się do około 180 km/h. Co ciekawe, mimo dużego silnika i świetnych osiągów skuter, Suzuki jest zaskakująco oszczędny nawet bez stosowania zasad ekojazdy. Zużycie na poziome 5-5,5 l/100 km to bardzo dobry wynik przy tej pojemności silnika i sporej masie. Oznacza to, że 15-litrowy zbiornik zapewni dobry zasięg nie tylko w mieście, ale również podczas dalszego wyjazdu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy