WAŻNE
TERAZ

Było spotkanie KOWR z Wielgomasem. Ujawniamy notatkę

Suzuki Bandit 1250 SA 

None

Obraz

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

/ 9Suzuki Bandit 1250 SA

Obraz

(fot. Mariusz Niedźwiedzki) Turystyczne jednoślady nie służą do bicia rekordów prędkości, zaś mocne silniki mają im zapewnić swobodną jazdę nawet gdy na kanapie zasiądzie pasażerka, a kufry zostaną wypełnione po brzegi. Nie mniej ważna jest potulność tego kolosa. Odpowiednie wyważenie sprawia, że 232-kilogramowym Banditem można wywijać w korkach niemal tak samo swobodnie, jak mikrym skuterem...

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy