Suzuki Alto 1.0 Comfort

None

Obraz

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

/ 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

10 / 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

11 / 11Dalekowschodnia ofensywa miejska

Obraz
© Piotr Mokwiński

W tej klasie liczy się przede wszystkim kwota zakupu, łatwość parkowania w zatłoczonych metropoliach i niskie koszty eksploatacji. Niewiele osób kupuje Kię Picanto tudzież Toyotę Aygo dla niesamowitej frajdy z jazdy. Podobnie jest w przypadku małego Suzuki. Jego niepodważalnym atutem jest cena wynosząca dla wersji Club 29 900 złotych. I choć w standardzie nie oferuje zbyt wiele to i tak większość klientów właśnie ją wybierze.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka